Logické myšlení
  • Úvodní stránka
  • Programování
    • Python
    • Python GRAFIKA
    • BBC Microbit
  • Robotika
    • Ozobot

Python GRAFIKA

Obrázek není k dispozici

Grafika v Pythonu – knihovna TKinter 4: Události myši

12 června, 2024 Robert Kostner 0

Podobně jako události z klávesnice, které jsme si ukázali v minulém dílu, zpracujeme i události myši. Opět svážeme obslužnou proceduru události myši s událostmi pomocí metody bind, prostřednictvím […]

Grafika v Pythonu – knihovna TKinter 3: Události klávesnice

22 května, 2024 Robert Kostner 0

U grafických aplikací je hlavním vstupním zařízením myš nebo dotykový displej, nicméně velice často chceme, aby naše aplikace uměla reagovat na povely z klávesnice. To samozřejmě […]

knihovna TKinter tlačítka

Grafika v Pythonu – knihovna TKinter 2: Tlačítka a akce

15 května, 2024 Logické Myšlení 0

Tlačítka (objekty třídy Button) jsou jedním z widgetů, které můžeme používat v grafickém rozhraní generovaného s použitím knihovny TKinter. Tlačítko je svázáno s nějakou akcí prostřednictvím parametru command, jemuž […]

Grafika v Pythonu – knihovna TKinter 1: Plátno a objekty

8 května, 2024 Logické Myšlení 0

TKinter je standardní knihovna pro tvorbu grafického uživatelského rozhraní (GUI) v jazyce Python. Je součástí standardní instalace Pythonu, což znamená, že není potřeba žádná dodatečná instalace, […]

Rubriky

  • BBC Microbit
  • Ozobot
  • Programování
  • Python
  • Python GRAFIKA
  • Robotika
  • Uncategorized




Nejlepší on-line hry

Copyright © 2025 | WordPress šablona od MH Themes